-
Details
De cilinder heeft een vrij eenvoudige en onopvallende buitenkant, maar we weten allemaal dat schijn bedriegt. We hebben het hier over een Big Bore cilinder! De cilinderindeling is niet gebaseerd op een standaardmodel met enkel een grotere boring, maar vanaf het begin werd de cilinder ontworpen als een Big Bore, met bijpassende poorten en een vlinder uitlaatpoort groot genoeg om de prestaties te ondersteunen.
De BigRacing-cilinders zijn ideaal vanwege het installatiegemak, en hoge betrouwbaarheid.
- Installatie is heel eenvoudig, carterfrezen of andere modificaties zijn niet nodig. De squish-speling is vooraf ingesteld op een waarde die is geoptimaliseerd voor het respectieve motortype.
- De BigRacing-cilinders kunnen vermogens behalen van maar liefst 23PK en 13Nm aan koppel! met behulp van een standaard set-up (24mm carburateur, originele ontsteking, race-uitlaat enz.).
- Poorttimings zijn relatief laag, het volume van het koelsysteem is vrij groot en de zuiger is een Vertex-zuiger van topkwaliteit. Al deze factoren dragen bij aan de hoge betrouwbaarheid en robuustheid van de cilinder.
Wij adviseren een versterkte krukas met standaard slag te monteren.
De buitenkant is een replica van de originele cilinder met een stempel van 49cc; maak je geen zorgen, dit is absoluut een 77cc cilinder!Wij raden aan om "lange" cilinderkopmoeren te gebruiken zodat je ze met het juiste aanhaalmoment kan vastzetten.
Niet straatlegaal.
-
Extra informatie
Artikelnummer mx-S6-7018810 - Reviews
-