TUNING KIT - Piaggio lang - Malossi X R&D

Wees de eerste! Review dit product

Tuningkit incl. Piaggio lang carter,

Absoluut de beste set voor de juiste prijs op het internet!

Met deze set ben je goed uitgerust voor circuit- of sprintraces, want bij het selecteren van de componenten is ervoor gezorgd dat de beste producten die momenteel op de markt verkrijgbaar zijn qua prestaties en kwaliteit zijn gecombineerd.

Met deze setup is +27Pk op het achterwiel te realiseren.

De set bevat de volgende componenten:

- MALOSSI C-One carter Piaggio lang
- Cilinderset R&D 70ccm LC 
- Krukas R&D HQ 90 mm
- Uitlaatsysteem R&D 1500 Plus
- PVL binnenrotor ontsteking met met R&D CDI

Beschikbaarheid: Niet op voorraad

€ 1.650,33
Details

Tuningkit incl. Piaggio lang carter,

Absoluut de beste set voor de juiste prijs op het internet!

Met deze set ben je goed uitgerust voor circuit- of sprintraces, want bij het selecteren van de componenten is ervoor gezorgd dat de beste producten die momenteel op de markt verkrijgbaar zijn qua prestaties en kwaliteit zijn gecombineerd.

Met deze setup is +27Pk op het achterwiel te realiseren.

De set bevat de volgende componenten:

- MALOSSI C-One carter Piaggio lang
- Cilinderset R&D 70ccm LC 
- Krukas R&D HQ 90 mm
- Uitlaatsysteem R&D 1500 Plus
- PVL binnenrotor ontsteking met met R&D CDI

beschrijvingen van de individuele componenten:

MALOSSI C-One motorhuis:

- Aanzienlijk grotere inlaaat
- Verlengde lager- en asafdichtingszittingen
- Startopening gesloten (electische start kan je dus niet monteren)
- Versteviging van de complete behuizing.
- De ontstekingsbevestiging is aangepast aan interne rotorontstekingen, een extra adapterplaat is niet langer nodig.
- Aangepast voor Malossi overrange-kits.
- CCilindervoet is Ø61 mm - MHR Team II en Big Bore cilinders passen zonder aanpassingen, (andere cilinders kunnen ook worden geïnstalleerd).
- Schokbrekerbevestiging is verstevigd en beter gepositioneerd.
- Bevestigingen voor zowel trommel- als schijfremmen.
- Tapeinden voor originele boutcirkel / tapeinden en extra tapeinden voor cilinder met adapterplaat.
- Voorgeboorde vacuümaansluiting.
- VL18-membraan met optimaliseerde inlaathoek.

Bij levering inbegrepen:
- Krukaslager 20x47x14
- Geharde tapeinden in staal 8.8 (C-One - UNI EN20898 / 1)
- PTFE asafdichtingsset
- VL18 membraanblok
- X360 inlaatspruitstuk

De eindoverbrenging is niet bij de set inbegrepen. Hiervoor is de Malossi MHR gear cover geschikt.

Het motorhuis moet worden aangepast aan de betreffende cilinder / krukas.


Cilinderkit R&D LC 70ccm:

De 70cc high-end cilinderkit is kwalitatief hoogwaardige cilinder met hoge prestaties

De aluminium cilinder is speciaal ontwikkeld voor motorblokken met flensmontage, zoals de Malossi RC One, 2Fast of R&D motorbehuizingen

Het vermogen van de clinder spreekt voor zich! Plug & Play uit de verpakking tot 27 PK is mogelijk! Als een ervaren tuner de cilinder bewerkt, dan is 30Pk haalbaar! Icm de juiste onderdelen.

Technische gegevens:
- Diameter van de cilindervoering: 47,6 mm
- Diameter zuigerpen: 12 mm
- Slag: 39,3 mm
- Benodigde drijfstanglengte: 90 mm
- 3-punts flensschroefverbinding

De levering omvat alle schroeven en afdichtingen die nodig zijn voor de montage van de cilinderkit. Er zijn ook 6 verschillende voetafdichtingen bij de levering inbegrepen om de knelrand perfect te kunnen afstellen.


Krukas R&D HQ Inertial 90mm

De krukas vormt samen met de cilinder het hart van elke 2-taktmotor. R&D heeft een lange reeks testen doorstaan ​​op de dyno en op het circuit om een ​​serie high-end krukassen op de markt te brengen. 

Bij de productie heeft R&D alleen de beste materialen en de meest innovatieve thermische behandelingen gebruikt. Dit garandeert de hoogste kwaliteitsnormen en een high-end raceproduct dat ongeëvenaard is. 

Deze volle wangas heeft een 90 mm lange drijfstang en een standaard slag van 39,3 mm. De wangen hebben een diameter van 74 mm.


Uitlaatsysteem R&D 1500 PLUS

De R1500 Plus uitlaat is speciaal ontwikkeld voor de R&D 70cc flensmontage-cilinderkits. De cilinder montage zorgt voor meer vermogen en koppel in tegenstelling tot de traditionele aansluiting.

De R1500 Plus is met de hand gelast en laat qua kwaliteit en uitstraling niets te wensen over. De carbon einddemper en het ingeslagen R&D-logo op maken het geheel af. De CNC-gedraaide flens garandeert een optimale overgang van cilinder naar uitlaat. 

Absoluut high-end uitlaatsysteem dat ongeëvenaard is qua kwaliteit en prestatie!


Ontstekingssysteem

In tegenstelling tot de originele ontsteking, biedt dit ontstekingssysteem met interne rotor een extreme prestatieverhoging door de speciaal ontwikkelde ontstekingscurves, evenals een aanzienlijk beter reactiegedrag door het verkleinde vliegwiel op de krukas. De vonk is stabiel, zelfs bij snelheden tot 20.000 tpm.

Versie 253 bevat de R&D CDI met 2 speciale R&D ontstekingscurves.

Technische details:
- aanzienlijk verminderde vliegwielmassa, resulterend in extreem reactievermogen
- 2 verschillende ontstekingscurves
- digitale ontstekingsafstelling, dus nog meer vermogen bij hogere snelheden
- aansluiting voor kill-switch direct op de CDI


Algemene opmerking:
Bij Scooters met een AC-motor moet natuurlijk ook een koelsysteem op de scooter worden geïnstalleerd.

Extra informatie
Artikelnummer ROL-4087793